10 Aralık 2010 Cuma

Oral sex

merabalar...ben istanbuldan atakan...24 yaşında muhasebeci aynı zamanda açık öğretim öğrencisiyim..
rock müzik dinliyorum aynı zamanda bas gitar çalıyorum..bir gün taksimde bir stüdyoda çalarken içeri bi kız geldi..eteği kısa çok tatlı esmer bi güzeldi...izleyebilirmiyim die sorduğunda tabiki dedim ben gitar çalıyodum oda bildiği şarkı olduğunda mırıldanıyordu..ogün çıktık bişiler içtik ve kurs vermem konusunda anlaşarak ayrıldık...kurs günü geldiğinde saat 2 gbi arkadaşımın evde buluştuk...o ana kadar aklımda ufacık bi kötülük yoktu..gitar tutmayı öğretirken elim göğsüne değdi ve irkildi ben pardon dediğimde gülümseyerek önemli değil dedi...gitarı tutmasını öğretebilmek için arkasına geçtiğimde yuvarlak kalçalarına değiyordum ve farkındaydı oda sürtünür gbi hareket ediyodu..
yorulduğunu sohbet etmek istediğini söledi..bende tmm diyerek birer kola aldım ve konuşmaya başlamıştık..üni hayal ettiğini rahat bi yaşam istediğini anlatıyordu ailesinin baskıcı olmasından yakınıyordu..konu cinselliğe gelmiş 16 yaşında bekaretini verdiğini ama şu an sevgilisi olmadığını söyledi..ben etkilenmiştim karşımda güzel ve bekaret sorunu olmayan biri vardı..sevgilim olmadığını çok yanlız olduğumu söleyip duygu sömürüsüyle onu etkiledim...omzuma yatmış anlatmaya devam ediyordu benim ufaklık dikilmişti..dayanamayıp kalçalarına dokunmaya başlamıştım sadece gülüyordu..gülüşünden cesaretlenerek başını kaldırıp dudaklarına yapışmıştım oda deli gibi emmeye başlamıştı...artık üzerindekileri çıkarıyor her yerini okşuyordum..göğüsleri dik ve küçüktü avuclarımla sıkıp uclarını ısırıyordum..göbeğinden amına doğru gidip emerken deli gbi inliyor beni dahada azdırıyordu..artık amını vıcık vıcık yapmıştım..kalktım sooyduğu gbi sikimi tutup sakso çekmeyebaşlamıştı..ii biliyordu işini..duvara yaslayarak dklarca siktim içine boşalmamamı söledi bende göğüslerine fışkırtmıştım...ama o kadar tatlı kalçaları vardıki bırakmak istemiyodum...duşa girdik temizlendik ve kuvette öpmeye başladım yine ağzına aldı ve dimdik yapmıştı beni..arkasını döndürüp kalçsını okşuyor göt deliğini parmaklıyodum..olmaz desede inlemeleri artıyodu...kremi alıp iyice hazırlamıştım ama çok zorlanıyodu önce ucunu yavaş yavaş iterek sonunda sikimi götüne sokmuştum..bi kaç gidip gelmeyle çığlıkları azalmaya inlemeye başlamıştı...saçlarından çeke çeke götünü sikiyordum sadece inliyodu ve deli gbi boşaldım içine ve oda geldi o anda...daha sonra banyoda 2 defa daha siktim...artık gitar çalmayı biliyor ve çok ii anlaşıyoruz...eklemek isteyen olursa....erkekler gaylar uzak dursun ama.....

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa