10 Aralık 2010 Cuma

bulgar karı

Herkese Merhabalar lafı uzatmadan hikaye başlamak istiyorum Adım Hüeyin 22 Yaşında Normal Vücutlu uzun boylu hafif çekik gözlü biriyim İSTANBULDA otuyuruyorum Herşey Bir Mart akşamı ile başladı Bir intener kafeye oturdum canım çok sıkılıyodu hemen msn adresmi açtım tanımadığım etmediğim bi sürü kız vardı hemen işe koyuldum arasından birini seçtim konuşmaya başladım konuştuğum kız bulgar asıllı bir kız Adı Sude idi kadiköyde oturuyordu herneyse önce tanıştık ettik baya bi konuştuk ben hemen kızın fotografını istedim fotografını görünce yelkenleri suya inndirdim kız çok güzeldi birde yeşil gözlü idi sude ile msn de konuşurken offf pufff yapiyordu bende hemen sordum Hayrola buse neyin var dedim oda sevgilim olmadığı için canım sıkılıyor dedi bende bunu mu dert ediyosun dedim oda gülemeye başladı hemen uzun uzuuuuun konuştuk sonra çıkmak istedi ben nereye dedim çıkıcam canım sıkılıyor dedim Bende hemen Arkadandan bir iz bırakmadan mı gidiyodusun dedim Sude nasıl yani ded bende telefon numaranı istiyorum dedim tamam dedi hemen telefon numarasını aldım kaydettim. Ertesi Akşam biraz soğuktu Bilirsiniz Mart Akşamlarını :) Hemen telefona sarıldım aradım onu açtı telefonu baya bir konuştuk havadan sudan bana secgilimi sordu bende yok edim tabiki :) Hiç ilişkiye girdin mi diye sordu o an aklıma şimşekler çakmıştı tamamdır dedim :D Bu pazar buluşsak mı dedi bende bana uyar dedim tabiki böle bir fırsatı asla kaçırmak istemezdim herneyse Pazar günü çatıp geldi sabah hemen kalkıp duş aldım Kuaföre gittim Saçlarıma fön çektim Direk Kadiköye yol aldım. Onu ararken kadiköye gelemeceğini sölemişti bende nedenin sordum bi eve gidip oturcaz dedi bende korkmaya başlamıştım başıma bi bela gelir diye herneyse dikeni seven gülüne katlanır hesabı :) Kadiköyden biraz daha dışarı çıktık bir villaya geldik ben şaşırdım burası kimin evi diye sordum arkadaşım Melisa nın evi dedi Tamam dedim içeri girdik karşımda sudeden daha güzel şarışın 1.70 boylarında bir kız çıktı ben o an uçuyordum ama duru heyecanlanmayın ben grup olca dedim ama bir baktım Melisanın Erkek Arkaşı çıktı Adı Mert idi ısınamamıştım ona İçeri girdim Ayakkabılarımı çıkardım En yakında birkoltuğa Oturdum Bana içki ikram ettieri ama ben saol kullanmiyorum dedim Aç olup olmadığımı sordular bende Açım dedim Hemen Hazır bir pizzayi fırında pişirdiler saolsunlar düşündüşer bizi eveeeeeet pizzayı yedi karnımız doymuştuk. Mert ile Melisa odasına çekildi Benle Sude Tek Kaldık Tabiki O yavaşça dizlerime yaslandı o uzun saçları beni mest etmişti onu öpmek için kendimi zor tuturyordum ve nihayet ondan izin aldım "SENİ ÖPEBİLİRMİYİM " dedim oda zaten bunu bekliyordu hadi öp neden izin aliyosunki dedi bende Mucxxxxxx diye öpücük kondurdum :) O müthiş parfüm kokusu beni çığırımdan Çıkarmıştı . Herneyse Diğer yatak odasına girdik Sude hemen pantolonumu çekti hhışşşt napiyosun dedim utanmıştım o sıra bana utanma dedi sen benden daha çok stiyodun dedi bende belietmiştim benim sikim hemen kalmıştı taş gibi olmuştu onu yavaşca ağzına aldı hem o hemde ben inlemeye başladı bende dayanamadım açtım bacaklarını hem o hemde ben inlemeye başladık tertemiz amından yalamay başladım amından başlayıp arka deliğine kadar yaladım hadi gir diye inliyordu bende onu çıldırmatk için girmiyordum epeyi yaladım amını sonra yavaşça sikimi avucuna aldı yavaşçaaa amına doğrulttu ben çıldırmıştım orda bağırmak istiyordum yavaş yavaş gidip gelmeye başladım amınıda sular akiyordu öle bir inliyorduki anlatamam ellerini sırtıma doğru tuttu ve biraz daha sıkıştırmaya başladı beni artık bütün yarrağım amındaydı gidip geliyordum dediler gibi amından sular ha bire akiyordu inanırmısını öle kudurmuştum o an amından akan sular içmeye başladım bana müthiş bir zevk vermiişti tama boşalacağım anda çıkardım sikimi hemen göbeğine boşaldım daha sonra mola verdik bu sırada sudenin arkadaşalrı diğer odada sıikişiyorlardı Melisanın inleme sesi geliyordu bu beni dahada çılgınlarştımıştı Biz yine kudurmaya başladık bu sefer arka deliğinden girmeye başladım o an sudenin boşluğa gelmiş olacak arkasından sokarken sesler gelmeye başladı odayı bir sex kokusu sarmıştı akşam saat 5 olmuştu he sude hafif bir sesle götüme boşal dedi bende tamam dedim bütün spermlerimi onun götüne boşlattım akşam saat 5 olmuştu artık ayrılık vakti gelmişti o an her tarafım tutulmuştu perişan bir haldeydim dizlerim ağırmıştı sude giyinip beni öptü bende onu öptüm çıktım pencere bana el salladı ve o gün müthiş bir gündü hiç unutamiyorum ve bi dahada görüşmedik evet kızlar sizde benle güzel şeyler yaşamak istiyosanız hemen ekleyin bekliyorum herkese iyi sikişmeler.. :)

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa